Aaaaaaah!!! HJÄLP MIG!! Oupsi det var bara mitt alarm... :P

Morsning korsning mina smultron! Imorse så vaknade jag av att jag blev väckt av mitt alarm, presis som rubriken så fick jag panik och jag skrek ganska tyst Aaaaah!! HJÄLP MIG!! Sen märkte jag att det var alarmet.. Haha!
Jag tror jag har är resdesperat! Det är lixom så att jag kollar överallt om det finns resor till thailand, men pappa vägrar åka dit om det är dyrt och jag säger till han att det är hans fel att det blir dyrt eftersom han inte vill bo på ett hotell med mindre än 4 stjärnor!
Jag får väl fortsätta drömma...


En sak till!!
Jag ska lägga in min absoluta favorit låt ;)
Men lägg märke till att hon sjunger anawa i låten ;D
VÄRLDENS BÄSTA LÅT EVER!!! :D

Kommentarer
Postat av: ewelina jungmarker

kika gärna in på bloggen jag skriver om mig själv,mitt liv,min familj,mina vänner och massa annat,jag har också ganska ofta olika slags tävlingar som ALLA får vara med och delta i! :)

ha en fortsatt trevlig dag,kram :)

2010-07-09 @ 11:23:30
URL: http://jungmarker.blogg.se/
Postat av: Patricia

svar: självklart får du lägga in det i inlägget :)



haha kan tänka mig det! det tar några minuter innan man har återhämtat sig, för mig tog det 20 igår haha! :D

2010-07-09 @ 11:59:32
URL: http://grymtroligtjej.blogg.se/
Postat av: SANNA

SV: Okej! :) Jag håller på o läser några av dina inlägg :) Är allt bra med dej? :)



Kram.

2010-07-09 @ 12:06:02
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0