Brist på fantasi, Haha!

Just nu har jag värkligen brist på fantasi! Jag vet inte någonting som jag skulle kunna skriva om. Hmm.. Tänk Julia tänk.. Jaja jag bjuder på en liten bild som jag tog igår kväll.
Haha visst är jag snygg :P, jag tog bilden igår när jag låg i sängen och såg på tv. Just då var det reklam så jag hade inget att göra förutom att ta en bild och redigera den.
Denna bilden är redigerad och jag redigerade den direkt i mobilen så den är inte suddig utan jag har redigerat den så. Det kan vara irriterande att jag hela tiden stoppar någonting för bilderna på mig, men det går inte att göra något åt så om ni inte accepterar det(vilket jag tror dem flästa gör) så behöver ni inte säga det till mig för ärligt talat så bryr jag mig inte :).

Kommentarer
Postat av: HANNAH HALE

Svar>> okej :) no problemo!

2010-07-09 @ 23:20:04
URL: http://hannahhale.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0